Dag 2 - Reisverslag uit Logroño, Spanje van Inge Duivenboden - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Logroño, Spanje van Inge Duivenboden - WaarBenJij.nu

Dag 2

Blijf op de hoogte en volg Inge

21 September 2015 | Spanje, Logroño

Gisteravond was het om 20 uur aanschuiven. Nadat we eerst aan elkaar voorgesteld werden door onze Zuid-Afrikaanse hospitaleras, ging de enige man (Amerikaan) voor in het gebed. In deze parochieherberg waren nog 3 Duitse meisjes, een Italiaanse, een Française, een Amerikaanse moeder en dochter en een Spaanse. Al bij de soep ontstonden levendige gesprekken. Grappig was dat de enige Spaanse die alleen Spaans sprak zich niet zo kon mengen in de gesprekken maar zichtbaar wel veel plezier had. Na de soep werd er een linzenstoofpot met rookworst opgeschept en was er een heerlijke tonijnsalade met stokbrood. We kregen zelfs een toetje!! En we mogen morgen zelf bedenken wat we voor deze overnachting willen doneren!!!
Morgen gaat de wekker dus weer vroeg en zodoende liggen we al om 22 uur op onze dunne matrasjes in onze thermokleding, want we verwachten een koude nacht.

De dunne matrasjes bevielen beter als verwacht en ik was blij dat ik thermokleding aan had want het was aardig koud vannacht. Om 6.30 uur dus de wekker en aan het ontbijt. Cornflakes of toast met jam of chocopasta met koffie of thee. Om 7.45 weer op pad na onze waterflesjes met bronwater gevuld te hebben. De zon weer mooi op zien komen en al snel waren we Viana uit en liepen we tussen de wijngaarden. Onderweg de eerste Nederlander tegengekomen op de fiets.
Loop vandaag weer op mijn tevaatjes daar ik toch weer een blaar zag. ( had hem niet gevoeld) Ik overweeg zelfs mijn wandelschoenen hier op de camino achter te laten. Heb wel de weersvoorspelling voor de komende 14 dagen bekeken en denk dat dat wel kan. Heb ws ook voor nix mijn regenponcho meegenomen. Jammer van die 215 gram!

  • 21 September 2015 - 18:14

    Lya:

    Weer een bijzondere avond en dag voor jullie en inge helemaal leuk om alles te volgen!! En leuk dilemma voor je wat betreft je schoenen......

  • 21 September 2015 - 20:09

    Wim:

    We laten helemaal niets achter. Zo te lezen, verslag en te zien, foto's gaat het voorspoedig. Ook ik vandaag gelopen en wel in de sportschool waar het uitzicht hetzelfde bleef. Het is dus genieten begrijp ik hou dit vol. Tot morgen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Logroño

De Camino

Pelgrimstocht van Los Archos naar León.

Recente Reisverslagen:

08 Juni 2018

De terugreis

06 Juni 2018

Dag 7

05 Juni 2018

Dag 6

04 Juni 2018

Dag 5

03 Juni 2018

Dag 4
Inge

Actief sinds 27 Okt. 2014
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 35636

Voorgaande reizen:

20 September 2015 - 11 Oktober 2015

De Camino

Landen bezocht: