It giet aon - Reisverslag uit León, Spanje van Inge Duivenboden - WaarBenJij.nu It giet aon - Reisverslag uit León, Spanje van Inge Duivenboden - WaarBenJij.nu

It giet aon

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Inge

19 September 2017 | Spanje, León

Vanochtend 5 uur uit Leusden vertrokken (met Bouwe als chauffeur) in dikke mist
Maar zoals Petra zei...op de dag dat je vertrekt schijnt de zon het mooist en ja idd zodra we in de lucht +31 6 57340540waren.....ZON!!!!!
In Madrid is het ons gelukt zonder Inge....kaartjes voor de metro te kopen, juiste metro te nemen, ook in juiste trein te stappen en in León aan te komen!!!!!
Een feest van herkenning....León!...
het station, gezellige straatjes, kathedraal, alberque en het ons bekende terras voor een wijntje (nu met zon!)
We hebben een prachtige slaapplek
in zelfde gebouw als de alberque maar dan in Hotel (hospederia monastica), niet de kleine witte ziekenhuisbedden in de vrouwenzaal
maar een heerlijke kamer met boxspring,
luxe badkamer, nog 1x handdoeken vd zaak!!....en dat voor weinig!!!
De plannen voor morgenochtend zijn nu...om 7 uur naar de mis in de 'san issidoro' als vervolg op 2015. Dus jullie begrijpen dat deze meisjes vroeg onder de wol gaan!
Tot morgen!

• 19 September 2017 - 20:47

Ina Van Gessel:

Jullie genieten nu al!! Fijn om te lezen.....Ik wens jullie een super fijne ☀️tijd samen. Ina

• 20 September 2017 - 18:35

Karin Adegeest:

lieve meiden,

Heel veel plezier! Terwijl ik nog steeds aan t nagenieten ben van dat andere feestje ben ik stiekem een beetje jaloers op jullie. Ik wens jullie mooie weken,wandelingen en avonturen!
    liefs Karin

• 20 September 2017 - 19:54

Marian:

Mijn vorige bericht is spoorloos verdwenen.

Heel veel plezier met wandelen. Tijd voor reflectie.

Ik geniet van afstand mee, want zoals jullie weten is zo lang wandelen niet mijn ding.

Dikke kus voor jullie drie.

Marian