Het kriebelt weer. - Reisverslag uit Leusden, Nederland van Inge Duivenboden - WaarBenJij.nu Het kriebelt weer. - Reisverslag uit Leusden, Nederland van Inge Duivenboden - WaarBenJij.nu

Het kriebelt weer.

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Inge

14 September 2017 | Nederland, Leusden

Het begint weer te kriebelen! De voorbereidingen voor het vervolg op onze camino van 2015 zijn volop bezig......
De rugzak staat klaar om gepakt te worden....wat gaat er wel, wat gaat er niet mee. (de eerste spullen zijn al weer gewogen)
Vorige week proef gewandeld met gevulde rugzakken.
We hopen op een prachtig vervolg van onze mooie, bijzondere en super camino in 2015!
Over ruim een week, 19 sept, vertrekken Gina, Petra en Anneke vanaf Schiphol.
Gineke en Tony vertrekken met de auto een paar dagen later en Inge komt 28 september "ïnvliegen".
Wat een planning!
Via deze blog proberen en hopen we jullie op de hoogte te houden van onze camino!!

• 18 September 2017 - 17:07

Margarethe:

Veel succes, mooie tocht en geniet van de omgeving en het lopen. Liefs.

• 18 September 2017 - 18:43

JPH:

We wensen jullie een goede vlucht c.q. autorit naar Spanje om jullie de Camino 2015 te kunnen vervolgen naar het einddoel Santiago de Compostella.
    Veel sukses en we blijven jullie traditiegetrouw ook nu weer volgen.

• 19 September 2017 - 17:49

Dorien :

Hi,
    Veel wandelplezier, wij gaan jullie volgen!
    Groetjes Ben & Dorien

• 19 September 2017 - 19:11

Tineke:

Meiden wat een moed! Geniet van al het moois dat jullie onderweg tegenkomen, misschien wel het meest jezelf...

• 19 September 2017 - 19:58

Trudi:

succes meiden! Leuk om jullie weer te volgen op deze zo bijzondere reis!