Dag 1 - Reisverslag uit Villar de Mazarife, Spanje van Inge Duivenboden - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Villar de Mazarife, Spanje van Inge Duivenboden - WaarBenJij.nu

Dag 1

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Inge

20 September 2017 | Spanje, Villar de Mazarife

Dat is me wat...
Onze 1e ochtend en we verslapen ons! (Lekker was dat!)
Dat heb je als je in een hotel slaapt, in een alberque beginnen om 5 uur de meeste mensen al met hun rugzak te rommelen.
Eerst nog even over gisteravond...na een pelgrimsmenu besloten we naar een bijeenkomst in de kapel te gaan waar we de pelgrimszegen ontvingen vd nonnetjes. Over het algemeen kan een pelgrim beter zingen dan deze nonnen.
Vanochtend dus een late start. Via de kerk san isidoro waar we dezelfde koster zagen van 2015! Hij herkende ons niet maar wel zijn stempel in ons pelgrimspaspoort! Na wederom de pelgrimszegen te hebben ontvangen zijn we goed gezegend op weg gegaan!
Een koude start (mensen al met handschoenen aan) maar om 11 uur waren wij weer de skirtladies en hadden we een zonovergoten dag!
De rugzakken voelen en zijn gewoon zwaar!
Via de alternatieve weg en dus niet langs de snelweg liepen we over rustige paden langs de gladiolen (en dat al op de 1e dag) naar villar de mazarife, 22 km
Een privé kamer met z'n 3 in alberque
de san Antonio.
Lekker geborreld in de mooie tuin en daarna in rap tempo een heerlijk 4 gangenmenu!
Nu vroeg naar bed!
Tot morgen!

• 21 September 2017 - 12:32

Wilma:

Het is weer begonnen! Veel loopplezier en mooie momenten toegewenst! Ik ga jullie weer volgen.
    Liefs,
    Wilma