Reisdag - Reisverslag uit Ispoure, Frankrijk van Inge Duivenboden - WaarBenJij.nu Reisdag - Reisverslag uit Ispoure, Frankrijk van Inge Duivenboden - WaarBenJij.nu

Reisdag

Blijf op de hoogte en volg Inge

31 Mei 2018 | Frankrijk, Ispoure

Met de bus van 6.15 uur naar station Amersfoort. Eerst natuurlijk elkaars rugzak en wijze van inpakken bekeken. We hebben nl 2 “rookies” bij ons.
De trein zette ons op Schiphol af en na het inchecken eerst maar eens gaan zitten voor de koffie. Het was een goede bak!
Helaas met 30 minuten vertraging vertrokken naar Londen. Wij bezetten heel rij 18. Volgens de stewardess onder ons (Karin) de veiligste plek. Gelukkig hebben we in Londen ruim de tijd voor onze volgende vlucht.
Een beetje jammer dat ze in Londen van hogerhand besloten hebben dat toch onze wandelstokken niet verder mee mochten en werden weggegooid!!
Op de luchthaven een lekker broodje met een kop koffie genomen en om 14.30 uur ging onze reis verder naar Biarritz.
We zaten verspreid over het hele vliegtuig.
Op de luchthaven kwam er een jongen met een omgekeerd petje op zijn hoofd naar ons toe. Hij had ons al herkend als de 6 Hollanders die met een taxibusje naar St Jean Pied de Port wilden. (Was thuis al geboekt). Deze deed er door de spits een uur over.
In St Jean onze herberg opgezocht waar we ontvangen werden door Joseph. We delen onze slaapkamer met een Braziliaan en een Franse Canadees.
Om 19.30 konden we aanschuiven voor het diner maar niet nadat we eerst een kenningsmakingsspel gedaan hadden. In de herberg zijn weer vele nationaliteiten. Een Japanse, een Taiwanees, een Tasmaanse, 3 Brazilianen, 2 Amerikaansen, 2 Françaises,1 Belgische, 3 Nieuw Zeelander, nog 2 Hollanders en een Franse Canadees.
Heerlijk en gezellig gegeten waarbij mijn vader iedereen kwistig van wijn voorzag.
Vroeg naar bed want morgen gaat het echt beginnen.

• 31 Mei 2018 - 07:09

Puck:

Het eerste verslag met plezier gelezen. hoop dat er nog ele zullen volgen.

• 31 Mei 2018 - 07:21

Anneke:

Oeps ja

• 31 Mei 2018 - 07:30

Anneke:

alleen handbagage....jammer van de stokken! En jullie hebben er nog wel zo goed over nagedacht....wel/niet, wel/niet...jammer!
    Geniet vandaag van jullie eerste wandeldag!!

• 31 Mei 2018 - 10:02

Sandra Van Der Veen- Van Duivenboden:

Goed verhaal

• 31 Mei 2018 - 10:30

Wim:

Zo het echte werk is begonnen. Hopelijk dat dat kwistig schenken met de wijn door opa vandaag geen spelbreker wordt.
    Hier ook gewandeld met de hond. Blijf jullie volgen en ben vooral benieuwd hoe het de “rookies” vergaat.