De terugreis - Reisverslag uit Leusden, Nederland van Inge Duivenboden - WaarBenJij.nu De terugreis - Reisverslag uit Leusden, Nederland van Inge Duivenboden - WaarBenJij.nu

De terugreis

Blijf op de hoogte en volg Inge

08 Juni 2018 | Nederland, Leusden

Terugreis

Na het ontbijt kwam de taxi om 8.45 uur die we gisteren al gereserveerd hadden. Deze bracht ons naar het busstation van Logroño. Dit is het station waar we al een paar keer geweest zijn en een beetje “bekend” voor ons is.
Om 9.45 konden we onze rugzakken onder in het ruim plaatsen en mochten we instappen. Voordat we gingen zitten mochten we een flesje water pakken en een zakje nootjes. Het lijkt wel een vliegtuig! Ook hebben we een vaste zitplaats. Prachtig voorin de bus zodat we goed zicht hebben.
Onderweg werd er op een paar plaatsen gestopt om mensen te laten uitstappen en anderen te laten instappen.
In het begin reden we door een zeer bergachtig landschap maar voorbij Soria werd het vlak met nog steeds mooie bloemenvelden.
Precies om 14 uur bij Terminal 4 bij aeropuerto Barajas. de terminal waarvandaan ons vliegtuig vertrekt.
Helaas moesten we ook hier onze wandelstokken toch weer inleveren. Gelukkig hadden we deze wel gebruikt.
Na het eten van een broodje en een kop koffie konden we al naar onze gate.
Na een goede vlucht landden we om 18.45 uur op Schiphol waar Anneke ons stond op te wachten! Nieuwsgierig naar onze verhalen.
Met zijn zevenen nu met de train en bus naar Leusden waar een warm welkom was met prachtige bossen bloemen.

Wat hebben we het goed gehad de afgelopen week en heel bijzonder om dit met elkaar te kunnen en mogen doen.

• 08 Juni 2018 - 15:38

Sandra:

Volgend jaar weer?

• 08 Juni 2018 - 20:25

Leen:

Weer thuis! Gefeliciteerd! Inge, je moet maar journalist worden, geweldig de snelheid waarmee je als vliegende reporter verslag doet. Benieuwd naar Henks verhaal. Goed weekend! Gr. Leen

• 09 Juni 2018 - 14:40

RiaRiA:

Gefeliciteerd Henk en Inge.geweldig dat jullie dit samen konden doen.dikke kus daarvoor. Gr.Ad en Ria

• 10 Juni 2018 - 19:01

Puck:

Wat een reis hebben jullie gemaakt.Wat een verhalen krijgen we te horen.Maar ......wat fijn dat jullie allemaal weer gezond en heelhuids thuis zijn.