December 2014 - Reisverslag uit Leusden, Nederland van Inge Duivenboden - WaarBenJij.nu December 2014 - Reisverslag uit Leusden, Nederland van Inge Duivenboden - WaarBenJij.nu

December 2014

Blijf op de hoogte en volg Inge

30 December 2014 | Nederland, Leusden

Amsterdam (AMS): T3 11:30
Bilbao (BIO): 13:40

5 volwassenen

Nu wordt het echt!

Anneke en Gineke hebben zich al op het openbaar vervoer van Bilbao naar Los Arcos gestort.

De mini toiletartikelen zijn getest. Sommigen zijn voldoende voor 3 weken, anderen niet. Dat weten we nu.

Verder de afgelopen tijd veel rugzakken op gehad en al kunnen voelen welke prettig zitten en welke helemaal niet. Binnenkort gaan we naar Woerden naar de Zwerfkei om daar nog veel meer rugzakken te testen.

Slaapzakken hebben we ons ook al in verdiept. Het gaat een zijden lakenzak worden met ws de helft van de lichtgewicht slaapzak van Karwei! Daar hadden ze slaapzakken van maar 800 gram voor maar 12,95!!!!
Verder hebben we allemaal ondertussen The Way van Martin Sheene bekeken en kunnen ons een klein beetje een voorstelling maken hoe het er uit gaat zien.