De dilemma's voor vertrek - Reisverslag uit Leusden, Nederland van Inge Duivenboden - WaarBenJij.nu De dilemma's voor vertrek - Reisverslag uit Leusden, Nederland van Inge Duivenboden - WaarBenJij.nu

De dilemma's voor vertrek

Blijf op de hoogte en volg Inge

17 September 2015 | Nederland, Leusden

De afgelopen weken hard gerevalideerd. De fysio vindt het verantwoord om te gaan lopen. Yes!!!! Zelf ben ik wat voorzichtiger en heb me al in de locale busdiensten verdiept. De laatste dagen druk geweest met wat wel en wat niet mee in de rugzak gaat. Bij Gina alles op de weegschaal gelegd en keuzes gemaakt. En...... de föhn gaat toch NIET mee. En ook Anneke laat de krultang thuis. Zullen we wel leuk op de foto's staan? De beschermhoes van de E- reader weegt 180 gram en gaat dus ook niet mee. Gineke heeft slechts 6 kilo in haar rugzak. Hoe doet ze dat?? Ik hoor net dat het er toch 7 zijn. ;-)
Maar goed, de inhoud van ieders rugzak verandert steeds. Nu hoor ik weer dat het in Leon erg koud zal zijn. Heb ik wel genoeg warme kleren mee? Toch de slaapzak meenemen ipv de fleecedeken?
De anderen hebben al geoefend met de zware rugzak lopen en merken wel dat het zwaarder is. Ik ga dat in Spanje beleven.
We zijn ingecheckt en zaterdag as gaat het avontuur beginnen!!

• 17 September 2015 - 17:36

Anneke:

Het is wat al die grammen! Het blijft maar in en uitpakken vd rugzak... Toch dit wel en dan toch maar weer niet... Het wordt tijd om te vertrekken!

• 17 September 2015 - 21:04

Anneke:

Super Inge dat het revalideren zo goed is gegaan en dat je meegaat!!!

• 17 September 2015 - 22:31

Moeder Van Anneke:

Inge.voor jullie allemaal een goede reis
    En vor jou beterschap.
    En behouden vaart.
    Moeder Anneke

• 18 September 2015 - 12:42

Lya:

Ha Petra, Anneke, Inge, Gineke en Gina,

heel veel plezier met jullie bijzondere uitdaging die jullie aan gaan!!! Ik zal jullie zeker iedere dag volgen.

Liefs Lya

• 18 September 2015 - 20:02

Jeannette:

Ha meiden,
    Zijn jullie er klaar voor? Het is bijna zover✈️. Heel veel plezier samen, ga jullie zeker volgen! Maak er wat moois van

• 18 September 2015 - 20:25

Debbie:

Wat een avontuur, heel veel succes maar vooral heel erg veel plezier toegewenst voor jullie alle vijf :-)
    Geniet!!

• 18 September 2015 - 21:20

Marian:

Nogmaals voor allemaal een geweldige reis en behouden thuiskomst.
    Dikke kus
    Marian

• 19 September 2015 - 09:30

Irma:

Gisteren de rugzak van Petra op gehad. Ik snap jullie onsjes dilemma. Foto's zullen heus wel lukken zonder fohn en krultang. Je bent straks een pelgrim, dus back to basic hoort daar ook bij.
    Succes met wandelen en veel plezier met elkaar.

• 19 September 2015 - 11:29

Karin:

lieve dames, jullie avontuur is begonnen! Je hebt er n jaar naar uitgekeken en eindelijk is het zover. Heel veel plezier, ik kijk uit naar fotos en verhalen!

• 19 September 2015 - 11:58

Dorien:

Hoi,
    Ik heb gisteren ook de rugzak van Petra op gehad, heb nog meer bewondering gekregen voor jullie avontuur.
    Heel veel succes!
    Groetjes Dorien

• 19 September 2015 - 19:55

Anja:

Leuk om op deze manier jullie wandeltocht te kunnen volgen, het is toch wat anders dan de 4daagse!
    maak er wat moois van met z'n allen en geniet ervan.
    Groetjes Anja