Het gaat beginnen!!! - Reisverslag uit Los Arcos, Spanje van Inge Duivenboden - WaarBenJij.nu Het gaat beginnen!!! - Reisverslag uit Los Arcos, Spanje van Inge Duivenboden - WaarBenJij.nu

Het gaat beginnen!!!

Blijf op de hoogte en volg Inge

19 September 2015 | Spanje, Los Arcos

Door het uitgeleide comité naar Schiphol gebracht om daar nog even met zijn allen een kopje koffie te doen. De mooie stempels bekeken die we zullen gaan krijgen en waar Petra er al een aantal van heeft. En het vliegtuig vertrok bijna 10 minuten te vroeg maar moest eerst 150 km taxiën naar de Polderbaan. Hebben we die alvast gehad.

Met de gehuurde auto naar Ligroño gereden en daar de auto gedumpt bij het hypermoderne treinstation. Daar kwamen we de eerst caminogangers al tegen. Met de bus naar Los Arcos en na eerst een bezoek aan de "gouden" kerk op naar onze herberg!
Ria Bindels(wandelgoeroe uit Achterveld) was speciaal voor ons daar een dag langer voor ons gebleven en heeft een 5-persoonskamer voor ons gereserveerd. Van haar kregen we onze 2e stempel! Ook zijn wij als vrienden uitgenodigd op haar afscheidspaella!!

• 20 September 2015 - 07:07

Tony:

Succes vandaag dames. En vooral veel plezier.

• 20 September 2015 - 12:26

Bouwe:

Een heerlijke ontvangst dus. Geniet ervan op je eerste dag

• 20 September 2015 - 13:42

Wim:

De kop is eraf! Sportief bezig dames. Bart de dam tot damloop, moeders wandelen, Debbie een gedeelte triatlon en Guus en vaders sporten op teletekst. Zo heeft iedereen zijn ding. Ik blijf jullie volgen.

• 20 September 2015 - 15:10

Conny:

Hoi Anneke,Inge en de rest!

Goed aangekomen?Heel veel wandel plezier en succes gewenst, de kop is eraf
    geniet ervan tot horens groetjes conny