Epiloog - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Inge Duivenboden - WaarBenJij.nu Epiloog - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Inge Duivenboden - WaarBenJij.nu

Epiloog

Blijf op de hoogte en volg Inge

07 Oktober 2015 | Nederland, Amsterdam

En omdat we het zo gewend zijn de afgelopen tijd, maar weer de wekker gezet om 6.45 uur. Lekker douchen en alles nu gewoon heerlijk in je rugzak proppen en er straks thuis er weer uit halen. Nog even snel een rondje stadion gedaan in het donker en ik kon een glimp van binnen opvangen.
De bus naar het vliegveld ging om 7.55 en we hadden nog even tijd voor een croissantje en een kopje thee/koffie op het busstation. Wat een heksenketel daar.
Ook Bilbao heeft 's ochtends last van de ochtendspits maar is een erg leuke stad om eens uitgebreid te bezoeken en te shoppen.
Onze rugzakken hebben we ingeleverd en wogen beduidend minder dan op de heenweg. Goed gedaan dus.
Na de douane ons zelf verwend met een lekker luchtje. Petra heeft toepasselijk La Vie est Belle gekocht.
Ons vliegtuig vertrok keurig op tijd.
Na een soepele vlucht landden we om 12.30 uur op Schiphol. Omdat er storing was met de slurf zagen we onze rugzakken al voorbij komen richting bagageband. Maar gelukkig was het mankement snel hersteld maar bleek de deur naar de gate nog dicht. Omdat niemand geprobeerd had of de deur wel open kon, hebben we toch een tijdje in de slurf staan wachten tot een stewardess meldde dat de deur gewoon open was. Onze rugzakken lagen al op de band en we konden snel door de schuifdeuren waar een heel ontvangstcomitee stond te wachten. Zelfs mijn ouders waren speciaal met de trein helemaal gekomen.
Mijn vader (79) wilde meteen mijn rugzak om, om te voelen hoe dat voelt en ziet zichzelf al gaan. Dus wie weet???
Even gezellig met elkaar een bakkie gedaan en de eerste verhalen vertelt.
Wat hebben we toch veel meegemaakt de afgelopen 2 weken!!
En wat hebben we het goed gehad met elkaar! Bijzonder!

De afgelopen nacht heerlijk geslapen in mijn eigen bed en heerlijk weer onder je eigen douche.
En zoals Gina vanochtend zo goed verwoordde: De rugzak is uitgepakt maar nog wel gevuld met vele kilo's aan mooie, gezellige en indrukwekkende herinneringen.
Petra bedankt dat je ons dit "aangedaan" hebt. ;-)
En ook Anneke en Gineke dank jullie wel voor de gezellige en bijzondere 14 dagen!!

Einde blog.

• 07 Oktober 2015 - 22:25

Annekes Moeder:

Lieve Inge , bedankt dat je ons zo mooi hebt verteld over jullie belevenissen
    Wij hebben genoten van elk. verslag. tot en met de epiloog.
    Van Anneke horen we heel binnenkortnog mondeling over hoe fijn jullie het ook met elkaar
    Gehad hebben .met jullie hopen we op vriendinnen voor het leven.groetjes van de ouders van Anneke .

• 18 Oktober 2015 - 02:20

Anja Wijnholt:

Ha die globetrotter,

Wat een mooi reisverhaal. Heerlijk om tijdens de nachtdienst door jou meegenomen te worden met jullie voetreis. Dit vraagt om een vervolg. Misschien kun je gewoon ook schrijfster worden. Zo,n plezierige schrijfstijl zal het mi prima gaan doen.
    Dus in afwachting van de volgend reis die je zal gaan maken.

Groetjes van Anja je collega van de afdeling